Facebook

środa, 21 marca 2012

kocyk






Zaczęłam robić elementy na kocyk.


Póki co mam ok 30 kwadratów, a potrzebuję ok 100. Ale dosyć szybko się je robi.


Kolory starałam się dobrać dość żywe i neutralne, żeby nadawały się i dla chłopca i dla dziewczynki. Mam nadzieję, że mi się to udało. Jakiemuś maluszkowi będzie cieplutko.

Lubię robić takie rzeczy.

Oprócz tego kocyka z pozostałości po Ani szalu robię dalej elementy i też powstanie z nich kocyk, albo podusia... zobaczymy ile tego wyjdzie.

No a poza tym wiosna nadeszła. W kalendarzu, bo na dworze nadal zimno. Czy też znów zimno... sama nie wiem, bo ciepło było tylko przez 2 dni. Dzisiaj mimo chłodu wyszłam z dzieciakami na dwór. One już nie mogą wysiedzieć w tych szkolnych murach.
Wymyśliłam sobie też kolejne plany na następny rok. Zobaczymy... na razie nie zdradzam. Na razie muszę skończyć te moje studia. mieć je z głowy.

A zatem ciepełka Wam życzę.

4 komentarze:

  1. Gosia, a jak duży kocyk wychodzi Ci ze 100 kwadracików?

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu, widzę że zabrałaś się do wyzwania profesjonalnie!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A jakże ;)
    No szczerze mówiąc en będzie pierwszy, ale jeden kwadracik ma ok 10x10 cm, planuję zrobić kocyk powiedzmy 60x100 cm.

    OdpowiedzUsuń