Facebook

poniedziałek, 14 lutego 2011

zapracowałam się

Jakoś zapracowałam si dzisiaj. Jest już prawie 1 w nocy. Siadłam do przygotowywania lekcji dla maluchów. Jakież to czasochłonne!! W życiu bym na to nie wpadła. Ale może inni nie potrzebują aż tyle czasu. Albo ja po prostu to lubię. Przygotowałam sobie kilka lekcji dla 1 klasy i 0. To o tyle skomplikowane, ze nie ma podręcznika i wszystko muszę zrobić sama. Wyszukać piosenki, teksty do nich, opracować temat, wymyślić i wykonać karty pracy, zabawy, wszelkie pomoce typu plansze. To tylko się tak mówi... jest nad czym posiedzieć.

Takie sobie jesienne koraliczki. Jakoś podobają mi się, nie wiedzieć czemu :)

I znów moje postanowienie, żeby tu wcześniej napisać poszło sobie spać...

1 komentarz:

  1. Witaj Gosiu :>

    Miło wiedzieć, że ktoś ma właśnie "takie" podejście do życia, pracy. Miło, gdy są osoby, które lubią to co robią... Jakoś tak bardzo pozytywnie wpłynęło tych kilka słów na mnie dzisiejszego poranka.

    Dobrego!

    OdpowiedzUsuń