Facebook

wtorek, 18 grudnia 2012

Magiczny Kocyk

Witajcie kochani!

Być może pisałam już, ze skończyłam nareszcie kocyk. Miał być kocyk dla Natana, ale ponieważ dostał on już kołderkę, postanowiłam wysłać do innego dziecka. Wybór padł na Tomka. Wysłałam w piątek, paczka doszła bardzo szybko.
Najpierw zdjęcia robione w mojej kuchni (wiecie, że fotograf ze mnie fatalny, a tam chociaż światło dobre)








A na koniec zdjęcie z marzycielskiej poczty Tomka na kocyku.


Pozdrawiam i dobrej nocki życzę!!

6 komentarzy:

  1. Śliczny :-)
    Piękne kolory :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie!
    Piękny kocyk, jestem pełna podziwu.Gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Magia kolorów! Jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzień dobry....piękne rzeczy wychodzą z Twoich rąk. Oglądałam chustę ( wrzucona przez Ciebie 22 maja)-obłędna. Ja próbuję robić z granny squares swoją, ale zupełnie nie wiem jak wyrobić trójkąty kończące chustę. Bardzo proszę o pomoc.Serdecznie pozdrawiam.
    Iwonka

    OdpowiedzUsuń