Facebook

środa, 4 lipca 2012

Podaj dalej i inne takie...

Witajcie, kochani!!
Dostałam wczoraj paczkę:


Dostałam ją od Reni w zabawie podaj dalej. A zatem po raz kolejny ogłaszam ją u siebie. Zasady niezmienne:
1. DWIE osoby, które pierwsze zapiszą się pod tym postem otrzymają ode mnie drobiazg .
2. Osoby te muszą wysłać swój adres na mój e- mail gosia.kosarga@gmail.com
3. Osoby te muszą ogłosić taką zabawę u siebie na blogu po otrzymaniu ode mnie prezentu.
4. Prezenty wysyłam jak najszybciej żeby dalej się bawić.




Tymczasem są wakacje i mam czas na dzierganie. Tradycyjnie już mam kilka robótek zaczętych, tak żeby się nie znudzić ;)
Dziergam kocyk z resztek fioletowych włóczek:


Poza tym wróciłam do obrusu dla mojej mamy. Nie wiem, czy kiedykolwiek go skończę. Mam połowę (dokładnie połowę - robię środkowy rząd środkowego elementu ;) )


Jeden element wygląda tak:


Poza tym każdego dnia dokładam pas do koca, ale zdjęć już dzisiaj nie wrzucam. Mam nadzieję, ze niebawem go skończę i będę mogła zacząć koc dla siebie.

Jednocześnie dziergam elementy na magiczny kocyk. Moim zadaniem jest połączyć go w całość. Niestety mam mało elementów, coś się dziewczyny nie spisały. Brakuje mi jeszcze 150 kwadratów, więc dorabiam je. 
Takie mam ambitne plany na wakacje :) a Wy? Co porabiacie w te upalno-burzowe dni?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz