Facebook

sobota, 7 lipca 2012

kocyk dla dżentelmena


Kochani!!
Prezentuję kocyk dla pewnego młodego dżentelmena. Mam nadzieję, że będzie mu służył, a jego mamie się spodoba. Zrobiłam go już jakiś czas temu, ale chyba nie prezentowałam go tutaj. Dziś wykończyłam go dodatkowymi dwoma rzędami, bo mi się za mały wydawał.



Tymczasem sobota leniwie płynie... niebawem będę się musiała zbierać, bo dziś jakiś ślubik do śpiewania mam. A później spotkanie z Ciarupami. Ostatnio mało mamy czasu dla siebie. Gdzie te studenckie czasy? Przerażające to czasami. 

Nic to, kochani. Idę na zupę. 
Jeszcze tylko cytat Paulo Coelho (dawno go nie cytowałam...)

"Wojownik światła akceptuje swoje namiętności i w pełni z nich korzysta. Wie, że nie warto gasić radości podbojów, bo stanowią one część życia i cieszą wszystkich, którzy są ich świadkami"

I tak zupełnie na koniec ponawiam zaproszenie do zabawy Podaj dalej...

1 komentarz: