Facebook

wtorek, 10 kwietnia 2012

poświątecznie


Witajcie moi drodzy!! Jak wam minęły święta? Przejedliście się? Ja nie. Ale ja rzadko się
przejadam.
Święta były dla mnie dość przyjemne i pracowite. Ale praca była też przyjemna :)

Zrobiłam kocyk, a ponieważ zostało mi elementów "w sam raz" zrobiłam jeszcze poduszkę.
Wymiary poduszki to 38x38 - tradycyjny "jasiek".

Prawa strona poduszki:



lewa strona poduszki (bardziej pracochłonna)

Kocyk ma wymiary ok 68x102 cm. Jest całkiem spory. Zrobiony z myślą o dzieciach, ale myślę, że może długo służyć. Jest bardzo ciepły.


Komplet prezentuje się całkiem nieźle...


Skończyłam też wierzbowy szalik, ale zdjęcia wstawię dopiero, jak go dam drzewku. Niech ma niespodziankę :)

Tymczasem zabieram się za następny projekt, którego efekty pokażę Wam dopiero, jak podaruję go osobom, dla których jest przeznaczony. Osoby te czytają tego bloga, a ma to być niespodzianka, więc na razie cicho-sza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz