Facebook

wtorek, 7 lutego 2017

Dla Dorotek!

Kochani, miałam ostatnio problem z dodawaniem postów.  Komputer był padnięty,  a z telefonu coś nie chciało pójść. 
Będę teraz dodawać zaległe prace. I zaczynam oczywiście od końca. A dodawać będę w sposób chaotyczny : D

Na pierwszy ogień idą kartki, które zrobiłam dla moich koleżanek z pracy, wspaniałych Dorotek. Kochane, raz jeszcze, wszystkiego najlepszego!!! A Was Wszystkich przepraszam za jakość zdjęć i tło,  ale jakoś nie pomyślałam,  żeby zrobić lepsze zdjęcia,  a kartki chciałam pokazać. 





Gorjuski kolorowalam zwykłymi kredkami, i powiem szczerze, że tak mi się podoba chyba najbardziej. Zawsze robiłam to kredkami akwarelowymi, ale jak dołączałam do tego wodę,  rozlewało mi się i efekt nie zawsze był zadowalający. Chyba za drobne elementy. Może dla niektórych to amatorszczyzna, ale trudno.

No nic, będę kończyć,  pozdrawiam Was bardzo serdecznie i do rychłego! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz