Facebook

wtorek, 28 stycznia 2014

skończone prace

Witajcie kochani, dziś kilka zdjęć skończonych ostatnio prac. Najświeższa chyba to koronki do ręczników, które robiłam dla kuzynki męża w prezencie imieninowym. Proste, ale spodobał mi się ten wzór, no i dla faceta, to ciężko coś wybrać, bo kwiatki itp nie wchodzą w rachubę.



Skończyłam również (już ponad tydzień temu) dwie duże prace dla przyjaciół. 
Obrus-niespodziankę, ok 1,20x1,20m. 
Wykorzystałam nań 300 g kordonka Maxi Altun Balsac.


Oraz firanka, która była zamówiona. Tu na zdjęciu już u nich w kuchni.
wymiary to 70x200 cm. Też używałam Maxi, a zużyłam 4 motki, czyli 400g.


No i powoli zaczynam produkcję wielkanocną. Tutaj tylko kurka, którą robiłam na próbę, schemat z sieci.



Przypominam również o wymiance walentynkowej. Zapisy jeszcze trwają, zapraszam do zabawy!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz